
Specjalista ds. obsługi klienta
Wagrowska 2, Nowe Miasto, Poznań, wielkopolskie
Kim jesteśmy?
Meester Group to międzynarodowa firma, która buduje swoją pozycję lidera na rynku, oferując produkty o najwyższej jakości w konkurencyjnych cenach. Nasze marki, takie jak Huzaro, Mark Adler, Vertenz i Gregman, zdobyły uznanie klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jesteśmy pasjonatami tego, co robimy, i każdego dnia stawiamy na innowacyjność oraz doskonałą obsługę klienta.
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Miejsce pracy w siedzibie firmy
Twój zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówień;
- telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z klientami;
- rozpatrywanie reklamacji;
- bieżąca kontrola stanów magazynowych;
- wystawianie dokumentów sprzedażowych;
- utrzymywanie dobrych relacji z partnerami;
- współpracę z pozostałymi działami firmy.
Nasze wymagania:
- posiadasz umiejętności sprzedażowe;
- masz pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoką kulturę osobistą;
- posiadasz doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta;
- z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele;
- cenisz samodzielność w działaniu i dobrze organizujesz własną pracę;
- sprawnie obsługujesz komputer i znasz pakiet MS Office.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt;
- wynagrodzenie podstawowe + prowizja / premia;
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
- pracę od poniedziałku do piątku w biurze w Poznaniu, w godzinach 8:00-16:00;
- szacunek i wsparcie;
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy;
- pracę pełną wyzwań i satysfakcji z osiąganych rezultatów.
Wyślij swoje cv na adres e-mail: [email protected]