
Specjalista ds. Obsługi Klienta - z językiem czeskim
Wagrowska 2, Nowe Miasto, Poznań, wielkopolskie
Kim jesteśmy?
Meester Group to międzynarodowa firma, która buduje swoją pozycję lidera na rynku, oferując produkty o najwyższej jakości w konkurencyjnych cenach. Nasze marki, takie jak Huzaro, Mark Adler, Vertenz i Gregman, zdobyły uznanie klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jesteśmy pasjonatami tego, co robimy, i każdego dnia stawiamy na innowacyjność oraz doskonałą obsługę klienta.
- umowa o pracę
- umowa o dzieło
- umowa zlecenie
- kontrakt B2B
- pełny etat
- Praca od zaraz
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówień
- telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z klientami
- rozpatrywanie reklamacji;
- bieżąca kontrola stanów magazynowych
- wystawianie dokumentów sprzedażowych
- utrzymywanie dobrych relacji z partnerami
- współpracę z pozostałymi działami firmy
Nasze wymagania:
- znasz język czeski w mowie i piśmie
- posiadasz umiejętności sprzedażowe
- masz pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoką kulturę osobistą
- posiadasz doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta
- z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele
- cenisz samodzielność w działaniu i dobrze organizujesz własną pracę
- sprawnie obsługujesz komputer i znasz pakiet MS Office
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt;
- wynagrodzenie podstawowe + prowizja / premia;
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- pracę od poniedziałku do piątku w biurze w Poznaniu, w godzinach 8:00-16:00
- szacunek i wsparcie
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy
- pracę pełną wyzwań i satysfakcji z osiąganych rezultatów.
Wyślij swoje cv na adres e-mail: [email protected]