
Miejsce pracy: Poznań
Meester Group Sp. z o.o.
Do zadań należeć będzie:
- Projektowanie i implementacja rozwiązań do integracji danych między platformą e-commerce a systemem ERP oraz innymi systemami.
- Monitorowanie i utrzymanie istniejących integracji, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów.
- Współpraca z innymi działami w celu zrozumienia ich potrzeb i dostosowania integracji danych.
- Optymalizacja procesów integracji pod kątem wydajności i stabilności.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej związanej z integracjami.
Nasze oczekiwania:
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość systemów ERP (Comarch), CMS.
- Mile widziana znajomość języków programowania takich jak SQL, Python lub Java.
- Znajomość API i protokołów komunikacyjnych (REST, SOAP).
- Umiejętności analityczne i problem-solvingowe.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Terminowość i dokładność.
- Znajomość języka angielskiego.
- Chęć dalszego rozwoju.
Z naszej strony oferujemy:
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Uczciwość i szacunek.
- Owocowe czwartki.
- Masaże w pracy przez wykwalifikowaną masażystkę.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Uczciwość i szacunek.
- Owocowe czwartki.
- Masaże w pracy przez wykwalifikowaną masażystkę.
Aplikacje prosimy kierować na adres: [email protected]
Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.