Gwarancja

WARUNKI GWARANCJI


Firma Meester Group Sp. z o.o. udziela gwarancji na elementy produktów (zmontowane fabrycznie), komponenty i całe konstrukcje każdego nowego produktu w zakresie wad materiałowych i technologicznych, na niżej opisanych warunkach:


WYMAGANIA ODNOŚNIE MONTAŻU


Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe produkty zakupione u autoryzowanego sprzedawcy firmy Meester Group, zmontowane według instrukcji i zaleceń producenta.


OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI


W ramach gwarancji dokonywana jest bezpłatna naprawa, a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiana poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości. Decyzja o zastosowaniu rodzaju części należy wyłącznie do Meester Group. Cały produkt wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polski. 


GWARANCJA

  1. Fotele gamingowe

  • Szczegóły gwarancji

Firma Meester Group sp. z o.o. udziela gwarancji na następujące elementy fotela gamingowego, w podanym poniżej okresie obowiązywania:

Gwarancja na okres 4 lat:
• na konstrukcję i stelaż
Gwarancja na okres 2 lat:
• na podstawę i mechanizm regulacji oparcia
Gwarancja na okres 1 roku:
• na powłokę, podłokietniki, materiał, koła i podnośnik — gwarancja wyłącza uszkodzenia mechaniczne materiałów.
• na wszystkie pozostałe części, z wyłączeniem części innych marek niż Huzaro.

  • Wyłączenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia części takich jak: koła, mechanizmy, materiały, poduszki, stelaże, podstawy, podnośniki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne - te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
• modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
• uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
• uszkodzeń połączeń gwintowych.
• uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; przetarcia.

  • Konserwacja


Zasady konserwacji:
• fotele i krzesła obite skórą nie powinny stać blisko grzejnika i innych źródeł ciepła.
• skóra wymaga ochrony przed czynnikami szkodliwymi, takimi jak: pot, tłuszcz z włosów, kosmetyki, kurz, chemia gospodarcza lub zwyczajne przesuszenie, dlatego konserwacji skóry należy dokonywać specjalnymi środkami pielęgnacyjnymi, które tworzą powłokę ochronną, odporna na wodę i substancje oleiste.

 

  1. Biurka gamingowe

  • Szczegóły gwarancji

Firma Meester Group sp. z o.o. udziela gwarancji na następujące elementy biurka gamingowego, w podanym poniżej okresie obowiązywania:

Gwarancja na okres 4 lat:
• na metalowy stelaż biurka.
Gwarancja na okres 1 roku:
• na blat i jego okleinę oraz wszystkie pozostałe części takie jak uchwyty na słuchawki, czy uchwyty na kubek.

  • Wyłączenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia elementów takich jak okleina blatu, uchwyt na słuchawki, uchwyt na kubek, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
• modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
• uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
• uszkodzeń połączeń gwintowych.
• uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; przetarcia.

  • Konserwacja

Zasady konserwacji:
• biurka nie powinny stać blisko grzejnika i innych źródeł ciepła.
• blat biurka należy regularnie czyścić za pomocą zwilżonej szmatki

 

  1. Pufy gamingowe

  • Szczegóły gwarancji

Firma Meester Group sp. z o.o. udziela gwarancji na następujące elementy pufy gamingowej w podanym poniżej okresie obowiązywania:

Gwarancja na okres 2 lat:
• na pokrowiec

  • Wyłączenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • Wypełnienia pufy, gdyż granulat stanowi element wymienny, który należy uzupełniać we własnym zakresie, zgodnie z uznaniem,
    • wad niezgłoszonych niezwłocznie po wykryciu, które zostały pogłębione przez kontynuacje użytkowania
    • modyfikacji produktu we własnym zakresie
    • uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
    • uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
    • uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; przetarcia.
  • Konserwacja

Zasady konserwacji:

  • pokrowiec pufy powinien być utrzymywany w czystości za pomocą zwilżonej szmatki
  • granulat ze względu na swoje właściwości fizycznie może wymagać uzupełnienia. Uzupełnienia należy dokonywać, gdy zmianie ulegną taki właściwości pufy jak komfort siedzenia lub poziom dostosowania się do kształtu ciała pod wpływem ciężaru.
  • pokrowiec powinien być wypełniany jedynie specjalistycznym granulatem przeznaczonym do wypełniania puf. Nie należy uzupełniać go innymi materiałami.

 

  1. Akcesoria gamingowe

  • Szczegóły gwarancji

Firma Meester Group sp. z o.o. udziela gwarancji na akcesoria gamingowe w podanym poniżej okresie obowiązywania:

Gwarancja na okres 2 lat:
• na podkładki i maty gamingowe.

  • Wyłączenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia elementów, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
• modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
• uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
• uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia;

  • Konserwacja

Zasady konserwacji:
• podkładki i maty gamingowe nie powinny stać blisko grzejnika i innych źródeł ciepła.
• akcesoria gamingowe należy regularnie przecierać zwilżoną szmatką

 

  1. Regały gamingowe

  • Szczegóły gwarancji

Firma Meester Group sp. z o.o. udziela gwarancji na akcesoria gamingowe w podanym poniżej okresie obowiązywania:

Gwarancja na okres 2 lat:
• na metalowy stelaż regałów

Gwarancja na okres 1 roku:

• na półki

  • Wyłączenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia elementów, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
• modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
• uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
• uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia;

  • Konserwacja

Zasady konserwacji:
• Regały gamingowe nie powinny stać blisko grzejnika i innych źródeł ciepła.
• Półki regałów należy regularnie przecierać zwilżoną szmatką

 

UTRATA GWARANCJI


Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach:
• upływ terminu gwarancji
• dokonywanie napraw i/lub modyfikacji poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy Meester Group
• nieprzestrzeganie zaleceń dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji
• używanie produktu niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.


POZOSTAŁE POSTANOWIENIA


Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma Meester Group, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika). Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest dowód zakupu.
Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

PROCEDURA ZGŁASZANIA REKLAMACJI 

 

Zgłoszenia gwarancyjne należy wysyłać drogą mailową na adres: sklep@huzaro.pl Wiadomość ze zgłoszeniem powinna zawierać następujące elementy:

- informacje, jakiego produktu dotyczy problem (wskazanie modelu)

- szczegółowy opis przedmiotu zgłoszenia tzn. informacje na temat zgłaszanej wady, okoliczności jej wystąpienia i zaobserwowania. Do opisu warto załączyć zdjęcia lub nagrania wideo produktu, jeśli może pomóc to w identyfikacji problemu;

- informacje, które umożliwią nam odnalezienie właściwego zamówienia tzn. informacje o miejscu i czasie zakupu produktu, dane osobowe, na które zostało złożone zamówienie lub numer tego zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium