Częste pytania

1. Zamówienia 

 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W przypadku zamówień opłaconych do godziny 13:00 (lub pobraniowych) wysyłka w opcji Przesyłka kurierska 24h jest realizowana jeszcze tego samego dnia (dotyczy dni roboczych). Zamówienia złożone lub opłacone po godzinie 13:00 wysyłane są następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień dotyczących puf gamingowych czas realizacji może być nieznacznie dłuższy ze względu na duże gabaryty przesyłki. Każde zamówienie staramy się realizować najszybciej jak jest to możliwe.

W przypadku towarów w ofercie przedsprzedażowej data wysyłki jest każdorazowo podana na karcie produktu. 

  • Jestem zainteresowany Waszym produktem. Jak mogę złożyć zamówienie? 

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony internetowej. Wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie krok po kroku uzupełnić dane do wysyłki, wybrać formę płatność i potwierdzić zamówienie. Zamówienia można składać również telefoniczne — pod numerem telefonu +48 61 635 05 40, mailowo pod adresem email: sklep@huzaro.pl oraz osobiście w naszym magazynie przy ul. Ogrodowej 15 w Grzędach.

  • Jakie są możliwe formy płatności za produkt?

Oferujemy możliwość płatności u kuriera (wysyłka za pobraniem), szybkimi płatnościami internetowymi, płatność tradycyjnym przelewem, Blikiem oraz w formie ratalnej z Alior Banku bądź Mbanku. Przy odbiorze osobistym można również płacić gotówką. 

  • Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny w celu weryfikacji – jeśli został nadany list wysyłkowy, to niestety nie ma już możliwości zmiany szczegółów zamówienia.

  • Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Zmiany statusu zamówienia wysyłane są automatycznie na adres email, który został podany przy jego składaniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości na temat statusu zamówienia można skontaktować się z nami drogą mailową bądź telefoniczną.

  • Podczas płatności za zamówienie wyskoczył mi błąd lub niechcący zamknąłem okno przeglądarki. Jak mogę teraz opłacić zamówienie? 

Jeśli płatność była dokonywana poprzez Przelewy24.pl to po 2h powinien dotrzeć do Ciebie mail z ponownym linkiem do płatności. W innym przypadku prosimy o uregulowanie płatnością zwykłym przelewem na konto:
Meester Group Sp. z o.o
Nr konta PEKAO: 25 1240 6524 1111 0011 0114 2569 
w tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.

 

2. Produkty

 

  • Ile trwa gwarancja na produkty Huzaro?

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym objęte są 4-letnią gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są w zakładce Gwarancja na naszej stronie www.

  • Czy jest możliwość wymiany zamówionego fotela na inny model?

W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy na [email protected] wraz z informacją na jaki model produkt ma być wymieniony. W odpowiedzi zwrotnej zostanie przedstawiona kwota dopłaty lub prośba o podanie rachunku do zwrotu nadpłaty. W przypadku gdy produkt był zamawiany na firmę, prosimy o podanie danych firm, abyśmy mogli wysłać fakturę korygującą, którą należy podpisać i wysłać w załączniku na adres mailowy. 

  • Jak należy czyścić produkty w trakcie użytkowania?

W przypadku produktów wykonanych ze skóry Huge Mesh wystarczy stosować zwilżoną szmatkę oraz odkurzacz, w przypadku skór PUHD można stosować dodatkowo preparat do skór syntetycznych.

  • Nie wiem, który fotel wybrać. Jak mam podjąć decyzję? 

Przy każdym produkcie na stronie www staramy się podać maksymalną ilość informacji, które mogą pomóc podjąć decyzję. Zachęcamy do porównywania modeli ze sobą i wyboru produktu najbardziej dopasowanego do siebie. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu — chętnie doradzimy i rozwiejemy wątpliwości. 

  • Czy zamówiony produkt przyjedzie do mnie złożony, czy muszę go osobiście złożyć? 

Nasze produkty ze względu na swój rozmiar wysyłane są dla bezpieczeństwa w specjalnie spakowanych częściach i wymagają samodzielnego montażu. Jest to jednak prosty proces, a do każdej paczki dołączona jest czytelna instrukcja montażu.

 

3. Wysyłka i odbiór osobisty 

 

  • Gdzie znajdują się siedziba i magazyn firmy?

Nasza siedziba znajduje się w Poznaniu na ul. Wagrowska 2. Nasz magazyn wysyłkowy znajduje się w Grzędach na ul. Ogrodowej 15, skąd wysyłane są wszelkie zamówienia. Odbiór zamówienia należy dokonać z rampy numer 2.

  •  Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia

Tak, jest możliwość odbioru osobistego z naszego magazynu w Grzędach przy ul. Ogrodowej 15 z możliwością otrzymania paragonu oraz opłacenia zamówienia na miejscu. Płatność na miejscu możliwa jest gotówką oraz kartą płatniczą. Punkt otwarty jest w dni robocze w godzinach 09:00-15:00.

  •  Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Zależnie od wybranej opcji dostawy:

- Przesyłka kurierska express 24h - 19,90,
- Przesyłka kurierska express 24h pobraniowa - 19,90,
- Przesyłka kurierska 48h - 9,90,
- Przesyłka kurierska 48h pobraniowa - 14,90. 

Ze względu na duży gabaryt wielu naszych produktów zamówienia często wysyłane są w wielu paczkach (np. fotel i biurko). Opłata za wysyłkę pobierana przy zamówieniu dotyczy jednak całego zamówienia - bez względu na ilość paczek. 

  • Czy istnieje możliwość zamówienia produktu do paczkomatu lub punktu odbioru? 

 Istnieje możliwość wysyłki paczkomatowej dla wybranych, mniejszych produktów. Jeśli produkty dodane do koszyka zmieszczą się w paczkomacie, to taka opcja wysyłki wyświetli się jako jedna z pozycji do wyboru. 

 

4. Zwroty i reklamacje

 

  • Chciałbym zgłosić reklamację, w jaki sposób mam to zrobić? 

W takiej sytuacji prosimy o kontakt na adres email: [email protected] wraz z dołączonym dowodem zakupu, opisem sytuacji oraz wypełnionym formularzem reklamacji. Formularz reklamacji dostępny jest tutaj: https://www.huzaro.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

  • Jak wygląda procedura zwrotu?

W przypadku odstąpienia od umowy prosimy o odesłanie produktów na adres: 
Meester Group Sp. z o.o.
u. Stanisława Zwierzchowskiego 31a
61-249 Poznań
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Na podstawie formularza zwrotu zostanie zlecony zwrot środków w ciągu 14 dni.

  • W jaki sposób należy odesłać produkt w przypadku zwrotu lub reklamacji? 

Wszystkie informacje znajdują się w zakładce Zwroty i Reklamacje dostępnej na naszej stronie www.

  • Czy mogę otrzymać instrukcję montażu i obsługi w wersji elektronicznej? 

Nie ma problemu — prosimy o kontakt mailowy z informacją, o jaki model chodzi. W odpowiedzi odeślemy odpowiednią instrukcję. 

  • Gdzie mogę sprawdzić wymiary produktu, który mnie interesuje?

Wymiary każdego produktu podane są na ilustracjach w dolnej części jego opisu na naszej stronie internetowej. 

 

5. Faktury i paragony

 

  •  Czy wystawiacie faktury VAT? 

Oczywiście, wystarczy przy zamówieniu zaznaczyć odpowiednią opcję. 

  • Czy jest możliwość uzyskania faktury Proforma?

Oczywiście, w takiej sytuacji prosimy o złożenie zamówienia drogą mailową wraz z informacją o zamawianym modelu, ilości sztuk oraz danymi do wysyłki i danymi do faktury. Na tej podstawie wystawiana jest faktura Proforma.

  •  Czy jest możliwość otrzymania faktury w momencie gdy już otrzymałem przesyłkę?

Jest możliwe otrzymanie faktury na adres mailowy zgodnie z podanymi danymi przy zamówieniu. Nie ma możliwości zmiany danych nabywcy (na fakturze) w przypadku otrzymania przesyłki. Jeśli na paragonie w momencie zamówienia nie został wprowadzony numer NIP, to nie ma późniejszej możliwości dopisania go.

  • Czy jest możliwość otrzymania paragonu w momencie, gdy już otrzymałem przesyłkę?

Jest możliwość otrzymania paragonu na adres mailowy, zgodnie z danymi podanymi przy zamówieniu.

  • Zamawiałem dwa produkty, ale otrzymałem paragon/fakturę tylko za jeden, co się dzieje z drugim produktem i dokumentem?

Produkty ze względów gabarytowych są często wysyłane w oddzielnych przesyłkach. Dowód Zakupu każdego z nich zostaje wygenerowany dopiero w momencie wysyłki tego produktu z naszego magazynu.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium