99,6% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam5337Nie polecam22

Zgodność z opisem
4.9
Koszt wysyłki
4.9
Obsługa kupującego
4.9

Częste pytania

1. Zamówienia 

 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W przypadku zamówień opłaconych do godziny 13:00 (lub pobraniowych) wysyłka jest realizowana jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone lub opłacone po godzinie 13:00 wysyłane są następnego dnia roboczego. Każde zamówienie staramy się realizować najszybciej jak jest to możliwe.

W przypadku towarów w ofercie przedsprzedażowej data wysyłki jest każdorazowo podana na karcie produktu. 

  • Jestem zainteresowany Waszym produktem. Jak mogę złożyć zamówienie? 

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony internetowej. Wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie krok po kroku uzupełnić dane do wysyłki, wybrać formę płatność i potwierdzić zamówienie. Zamówienia można składać również telefoniczne - pod numerem telefonu +48 61 635 05 40, mailowo pod adresem email: sklep@huzaro.pl oraz osobiście w naszym magazynie przy ul. Bobrownickiej 40 w Poznaniu (Szczepankowo).

  • Jakie są możliwe formy płatności za produkt?

Oferujemy możliwość płatności u kuriera (wysyłka za pobraniem), szybkimi płatnościami internetowymi, płatność tradycyjnym przelewem, Blikiem oraz w formie ratalnej z Alior Banku bądź Mbanku. Przy odbiorze osobistym można również płacić gotówką. 

  • Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny w celu weryfikacji – jeśli został nadany list wysyłkowy, to niestety nie ma już możliwości zmiany szczegółów zamówienia.

  • Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Zmiany statusu zamówienia wysyłane są automatycznie na adres email, który został podany przy jego składaniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości na temat statusu zamówienia można skontaktować się z nami drogą mailową bądź telefoniczną.

  • Podczas płatności za zamówienie wyskoczył mi błąd lub niechcący zamknąłem okno przeglądarki. Jak mogę teraz opłacić zamówienie? 

W takim przypadku prosimy o uregulowanie płatnością zwykłym przelewem na konto:
Meester Group Sp. z o.o
Nr konta PEKAO: 25 1240 6524 1111 0011 0114 2569 
w tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.

 

2. Produkty

 

  • Ile trwa gwarancja na produkty Huzaro?

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym objęte są 4 letnią gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są w zakładce Gwarancja na naszej stronie www.

  • Czy jest możliwość wymiany zamówionego fotela na inny model?

W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy na sklep@huzaro.pl wraz z informacją na jaki model produkt ma być wymieniony. W odpowiedzi zwrotnej zostanie przedstawiona kwota dopłaty lub prośba o podanie rachunku do zwrotu nadpłaty. W przypadku gdy produkt był zamawiany na firmę, prosimy o podanie danych firm, abyśmy mogli wysłać fakturę korygującą, którą należy podpisać i wysłać w załączniku na adres mailowy. 

  • Jak należy czyścić produkty w trakcie użytkowania?

W przypadku produktów wykonanych ze skóry Huge Mesh wystarczy stosować zwilżoną szmatkę oraz odkurzacz, w przypadku skór PUHD można stosować dodatkowo preparat do skór syntetycznych.

  • Nie wiem, który fotel wybrać. Jak mam podjąć decyzję? 

Przy każdym produkcie na stronie www staramy się podać maksymalną ilość informacji, które mogą pomóc podjąć decyzję. Zachęcamy do porównywania modeli ze sobą i wyboru produktu najbardziej dopasowanego do siebie. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu - chętnie doradzimy i rozwiejemy wątpliwości. 

  • Czy zamówiony produkt przyjedzie do mnie złożony, czy muszę go osobiście złożyć? 

Nasze produkty ze względu na swój rozmiar wysyłane są dla bezpieczeństwa w specjalnie spakowanych częściach i wymagają samodzielnego montażu. Jest to jednak prosty proces, a do każdej paczki dołączona jest czytelna instrukcja montażu.

 

3. Wysyłka i odbiór osobisty 

 

  • Gdzie znajdują się siedziba i magazyn firmy?

Nasza siedziba znajduje się w Poznaniu na ul. Obodrzyckiej 61. Nasz magazyn wysyłkowy znajduje się w Poznaniu na ul. Bobrownickiej 40, skąd wysyłane są wszelkie zamówienia.

  •  Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia

Tak, jest możliwość odbioru osobistego z naszego magazynu w Poznaniu przy ul. Bobrownickiej 40 (Szczepankowo) z możliwością otrzymania paragonu oraz opłacenia zamówienia na miejscu. Płatność na miejscu możliwa jest gotówką oraz kartą płatniczą. Punkt otwarty jest w dni robocze w godzinach 8:30-15:30. 

  •  Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Przy zamówieniu z naszej strony internetowej gwarantujemy darmową wysyłkę na terenie całej Polski! 

  • Czy istnieje możliwość zamówienia produktu do paczkomatu lub punktu odbioru? 

 Ze względu na rozmiary naszych produktów oferujemy jedynie wysyłkę za pośrednictwem kuriera. 

 

4. Zwroty i reklamacje

 

  • Chciałbym zgłosić reklamację, w jaki sposób mam to zrobić? 

W takiej sytuacji prosimy o kontakt na adres email: sklep@huzaro.pl wraz z dołączonym dowodem zakupu, opisem sytuacji oraz wypełnionym formularzem reklamacji. Formularz reklamacji dostępny jest tutaj: https://www.huzaro.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

  • Jak wygląda procedura zwrotu?

W przypadku odstąpienia od umowy prosimy o odesłanie produktów na adres: 
Meester Group Sp. z o.o.
ul Bobrownicka 40
61-306 Poznań
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Na podstawie formularza zwrotu zostanie zlecony zwrot środków w ciągu 14 dni.

  • W jaki sposób należy odesłać produkt w przypadku zwrotu lub reklamacji? 

Wszystkie informacje znajdują się w zakładce Zwroty i Reklamacje dostępnej na naszej stronie www.

  • Czy mogę otrzymać instrukcję montażu i obsługi w wersji elektronicznej? 

Nie ma problemu - prosimy o kontakt mailowy z informacją o jaki model chodzi. W odpowiedzi odeślemy odpowiednią instrukcję. 

  • Gdzie mogę sprawdzić wymiary produktu, który mnie interesuje?

Wymiary każdego produktu podane są na ilustracjach w dolnej części jego opisu na naszej stronie internetowej. 

 

5. Faktury i paragony

 

  •  Czy wystawiacie faktury VAT? 

Oczywiście, wystarczy przy zamówieniu zaznaczyć odpowiednią opcję. 

  • Czy jest możliwość uzyskania faktury Proforma?

Oczywiście, w takiej sytuacji prosimy o złożenie zamówienia drogą mailową wraz z informacją o zamawianym modelu, ilości sztuk oraz danymi do wysyłki i danymi do faktury. Na tej podstawie wystawiana jest faktura Proforma.

  •  Czy jest możliwość otrzymania faktury w momencie gdy już otrzymałem przesyłkę?

Jest możliwe otrzymanie faktury na adres mailowy zgodnie z podanymi danymi przy zamówieniu. Nie ma możliwości zmiany danych nabywcy (na fakturze) w przypadku otrzymania przesyłki. Jeśli na paragonie w momencie zamówienia nie został wprowadzony numer NIP, to nie ma późniejszej możliwości dopisania go.

  • Czy jest możliwość otrzymania paragonu w momencie, gdy już otrzymałem przesyłkę?

Jest możliwość otrzymania paragonu na adres mailowy, zgodnie z danymi podanymi przy zamówieniu.

  • Zamawiałem dwa produkty ale otrzymałem paragon/fakturę tylko za jeden, co się dzieje z drugim produktem i dokumentem?

Produkty ze względów gabarytowych są często wysyłane w oddzielnych przesyłkach. Dowód Zakupu każdego z nich zostaje wygenerowany dopiero w momencie wysyłki tego produktu z naszego magazynu.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium