Asystent /ka w dziale sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Meester Group Sp. z o.o.
Do zadań należeć będzie:
- pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami (b2b);
- przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z obowiązującymi standardami;
- prowadzenie korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny, bezpośredni;
- kreowanie wizerunku firmy i produktów;
- analiza rynku oraz działań konkurencji;
- przygotowywanie zestawień, analiz, raportów, prezentacji.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży b2b;
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikatywność;
- wysoki poziom zaangażowania i poczucia odpowiedzialności za wykonywane zadania;
- aktywność i energia w działaniu;
- dobra organizacja pracy i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- prawo jazdy kat. B.
Z naszej strony oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt;
- wynagrodzenie podstawowe + prowizja / premia.
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- szacunek i wsparcie;
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy;
- pracę pełną wyzwań i satysfakcji z osiąganych rezultatów.
Aplikacje prosimy kierować na adres: [email protected]
Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.